منو
logo2

مشاوره حقوقی

امور حقوقی، از اهمیت والایی در زندگی ما برخوردار است. امور حقوقی طیف گسترده‌ای از موضوعات و اقدامات را در برمی‌گیرد. از تنظیم و امضای قراردادهای حقوقی مانند مبایعه‌نامه خرید و فروش ملک یا خودرو یا پیش خرید آپارتمان و اجاره گرفته تا دعاوی حقوقی، خانوادگی، ثبتی و کیفری مطروحه یا قابل طرح در مراجع دادگستری و سایر امور مبتلا به مانند وصیت، ارث و غیره. این موضوعات، ضمن آنکه در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد، دارای پیچیدگیهای تخصصی است؛ به نحوی که یک اشتباه کوچک،  خسارات جبران ناپذیری را برجای می‌گذارد.

از این رو، توصیه می‌شود که اشخاص برای انجام امور حقوقی خود و پیش از انجام هر اقدامی، حتما با وکلا و کارشناسان حقوقی مجرب و خوشنام تماس بگیرند و اقدامات و دعاوی حقوقی خود را با مشورت و بوسیله آنان پیگیری نمایند و بدون مشورت با یک وکیل متخصص و بررسی ادله و مدارک خود از سوی وی وارد دعوا نشوند.

مؤسسه حقوقی زعفری با ۱۵ سال سابقه و فعالیت حرفه‌ای در زمینه امور حقوقی و وکالت در دعاوی و با بهره‌گیری از امکانات و توان تخصصی و بکارگیری همکاران و تیم حقوقی توانمند و مجرب، آمادگی خود را برای ارائه مشاوره‌ و قبول وکالت تخصصی در زمینه‌های مختلف اعم از حقوقی، کیفری، ثبتی، شرکتها، داوری، صلح و سازش، تنظیم قراردادها و قبول وکالت در دعاوی به اعلام می‌دارد.

مشاوره های حقوقی موسسه به صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) ارائه گردد.

با ما تماس بگیرید

همه حقوق این سایت برای موسسه حقوقی «زعفری رحقی»محفوظ است.